خدمات طراحی وب سایت - مروری بر - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

کد های غیر اصولی : این موضوع کاملا روشن است که کد هایی که توسط یک برنامه نویس طراحی سایت زده می شوند بسیار اصولی تر از کد های قالب های آماده می باشد اما بدان معنا هم نیست که کد های قالب های آماده همگی به درد نخور باشند.

در طراحی سایت شرکتی امکانات مختلفی ممکن است وجود داشته باشد. می تواند بخش وبلاگ داشته باشد ، ممکن است صفحات مختلفی برای معرفی خدمات داشته باشند یا حتی ممکن است کاربران بتوانند در این نوع از سایت ها فعالیت کنند و تعاملی ایجاد کنند.

طراحی سایت یکی از پر مخاطب ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ است که پس از گسترش کرونا در ایران و با بسته شدن مغازه ها برای حفظ سلامتی خود و دیگران، محبوب تر شد. تمامی صاحبان کسب و کار ها دوست دارند که با فناوری روز دنیا پیش بروند و کسب و کار خودشان را گسترش دهند و از بازار عقب نمانند.

بله شما می‌توانید با دریافت بک اپ کامل از سایت خود، فایل بک اپ را در جایی آپلود نمایید و پس خرید سرویس جدید از شرکت ما لینک آن فایل را از طریق تیکت برای پشتیبانان ما ارسال کنید تا اطلاعات هاست قبلی شما به هاست جدید شما منتقل شود.

در وبسایت از این مشکلات هیچ خبری نیست و مشتریان شما در هر لحظه ای از شبانه روز می‌توانند وارد سایت شما شوند، محصول مورد نظر خود را پیدا کنند، مشخصات کامل آن مانند : توضیحات، ویژگی ها و نظرات کاربران را بخوانند و در صورت نیاز آن محصول را خریداری کنند. تمامی این اتفاقات بدون نیاز به حضور دائمی شما در سایت و صحبت کردن با مشتری اتفاق می افتد.

اگر علاقمند به یادگیری راه اندازی وبسایت باشید ما به شما آموزش می دهیم

شما می توانید از منابع زیر قالب وب سایت شخصی رایگان را نیز دانلود کنید؛ به این ترتیب حتی می توانید وب سایتی را برای ارائه رزومه خود در اینترنت داشته باشید:

برای طراحی سایت نمی شود قیمت کلی تعریف کرد و هر شرکت طراحی سایت قیمت خاص خود را دارد اما در کل عوامل گوناگونی بر هزینه طراحی سایت تاثیر می گذارند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

همچنین با آموزش های رایگان فقط می‌توانید در حد نصب وردپرس طراحی سایت را یاد بگیرید و نیاز به خرید دوره دارید که به طور میانگین این نوه دوره ها بین ۱ الی ۹ میلیون تومان میباشد.

تعداد صفحات، منو ها ، اخبار و ... در این سایت ساز هیچ محدودیتی ندارد و همچنین کار با بخش مدیریت بسیار آسان و روان است.

اولین مورد این هستش که اگر کسب و کار شما سنتی هستش و هنوز اینترنتی نکردید ، پیشنهاد میکنم هرچه سریعتر برای کسب و کار خودتون سایت طراحی کنید حتی اگر که طراحی سایت خودتون رو به دست ورا وب هم نمی‌سپارید ولی حتما طراحی وبسایت رو انجام بدید چرا که دنیا سمت آنلاین شدن میره و دیگه اکثر مردم آنلاین خرید میکنن. پیشنهاد میکنم که متن زیر را بخوانید.

در پنج مرحله‌ای که در بالای صفحه وجود دارد، جزئیات اجرایی و روند طراحی سایت را به‌صورت کامل توضیح داده‌ایم.

فرم درخواست طراحی وب سایت را برای ما ارسال می‌کنید. مشاوران ما با شما جلسه‌ خواهند داشت.

شما میتوانید با استفاده از سایت ساز هایی مثل : جیبرس ، ویترین ، سازیتو و…… سایت خودتون رو طراحی کنید ولی همانطور که می‌دانید همه سایت ساز ها محدودیت هایی دارند که در ادامه به شما خواهم گفت.
نمونه سایت شرکتی با وردپرس: نماینده فولاد مبارکه اصفهان

به طور میانگین یاد گیری طراحی وبسایت ۳ الی ۷ ماه زمان نیاز دارد آن هم اگر به این کار علاقه داشته باشید و وقت آزاد برای یادگیری روزانه و تکرار و تمرین.

یکی دیگر از مزایای سفارش به این نوع شرکت ها، پشتیبانی و مشاورانی است که در طول مسیر شما را یاری می کنند.

یکی دیگر از کارهایی که بعد از طراحی سایت باید فکری به حال آن بکنید تولید محتوا برای سایتتان است.

در وبسایت از این مشکلات هیچ خبری نیست و مشتریان شما در هر لحظه ای از شبانه روز می‌توانند وارد سایت شما شوند، محصول مورد نظر خود را پیدا کنند، مشخصات کامل آن مانند : توضیحات، ویژگی ها و نظرات کاربران را بخوانند و در صورت نیاز آن محصول را خریداری کنند. تمامی این اتفاقات بدون نیاز به حضور دائمی شما در سایت و صحبت کردن با مشتری اتفاق می افتد.

اگر که پیشتر با ما همراه بوده باشید این را می‌دانید که ما تعرفه طراحی سایت خود را برای اولین بار در صفحه طراحی سایت در تهران منتشر کرده ایم که تعرفه موجود در این صفحه و صفحات دیگر یکی میباشد.

امروزه یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت یک برند، حضور و فعالیت آنلاین آن در فضای مجازی است. وب‌سایت، ابزار قدرتمندی برای ارائه تصویر مناسبی از هویت یک برند در فضای دیجیتال است. "نژودا" با جمعی از متخصصین در حوزه ارائه راهکارهای دیجیتال و پیاده‌سازی آن، خدمات طراحی سایت خدمات مرتبط با طراحی وب‌سایت را ارائه می‌دهد. این خدمات تخصصی شامل مشاوره با متخصصان این حوزه، تحلیل کسب‌و‌کار شما برای حضور در فضای آنلاین، طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت مطابق سلیقه شما و پشتیبانی از وب‌سایت شماست.

در دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی، داشتن یک سایت حرف اول و آخر را می‌زند. اگر تصمیم به سفارش طراحی سایت گرفتید، فرم انتهای صفحه را همین حالا پرکنید

آیا میتوانم از هاست و دامنه خودم استفاده کنم؟ آیا میتوانم از هاست و دامنه خودم استفاده کنم؟

برای هر دو روش نیز آموزش کار با پنل ها و مدیریت سایت پس از تحویل سایت به شما به طور کامل ارائه می‌شود. علاوه بر اینکه ما پس از اتمام طراحی وبسایت سایت آموزش کار با پنل سایت های وردپرسی را آموزش می دهیم، شما خودتان هم به راحتی می توانید با وارد شدن به سایت وردپرس فارسی، تمامی آموزش های مرتبط با آن را مطالعه کنید.

بعد از اینکه شما سایت خود را طراحی کردید باید برای فروش چند برابر و همچنین دیده شدن شما در نتایج برتر گوگل و افزایش دامنه مشتریان وفادار و فروش نجومی، باید به سراغ یک سئو کار حرفه ای بروید و سئو سایت خودتان را به دست یک سئو کار حرفه ای بسپارید.

 مکان انتخاب پوسته های آماده نیز در میان پوسته های موجود برای قالب سایت شرکتی وجود دارد. برخی از این پوسته ها از قبل برای یک نوع خاصی از سایت شرکتی طراحی شده.

همانطور که گفتیم طراحی سایت زیبا و جذاب می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطب داشته باشد؛ وب سایت های وردپرسی به کمک قالب های متنوعی که دارند، یک سایت با ظاهری جذاب و کاربر پسند در اختیار شما قرار می دهند.

امنیت و سرعت بالا و از همه مهم‌تر ریسپانسیو بودن از ویژگی‌های طراحی وب‌سایت‌های فروشگاهی در کدپز است.

Report this wiki page